سئو ايراني
سئوي سايتهاي ايراني

كاتاليزور معيوب

به جرات ميتوان گفت كه كاتاليزور از مهمترين قطعات خودرو محسوب ميشود .
چرا كه اين ابزار مي تواند در سلامت محيط زيست نقش ايده عالي را داشته باشد.
كاتاليزور با دارا بود فلزاتي همچون پلاتين ، طلا و روديوم گازهاي سمي ناشي از توليد دود خودرو را تصفيه ميكند و تبديل به گاز دي اكسيد كربن مي كند.
اين فرايند ميتواند جلوي آلوده شدن محيط زيست را بگيرد و با توجه به اينكه دارا بودن كاتاليزور در خودرو ها از قوانين راهنمايي و رانندگي است در صورت خراب بودن و يا عدم استفاده از كاتاليزور راننده خودرو جريمه مي شود.

برخي از مواردي كه نشان ميدهد كاتاليزور معيوب شده است

1: زماني كه با تكان دادن كاتاليزور صداي سنگ ريزه بشنويد، كه در صورت ضربه خورد شديد در اثر دست انداز ايجاد ميشود.
2: اگر متوجه كاهش شتاب خودرو شديد ممكن است ايراد از كاتاليزور باشد.
3: از رايج ترين مواردي كه بيان گر خرابي كاتاليزور مي باشد بوي بد شبيه تخم مرغ گنديد است و اگر مشكل را برطرف نكنيد اين بوي بد بيشتر و بيشتر ميشود.

قيمت كاتاليزور

قيمت كاتاليزور بسيار زياد است و در صورتي كه اين قطعه دچار خرابي شود در ابتدا بايد اقدام به تعمير آن كنيد كه در ادامه به برخي از موارد مرتبط با خرابي كاتاليزور اشاره مي شود.
1: در برخي موارد ممكن است كاتاليزور با اختلال دما رو به رو شود كه تعميركار به بوسيله دستگاه حرارت سنج اينفرارد مي تواند خرابي را پيدا و تعمير كند.
2: برخي موارد هم ممكن است با يك شستشوي ساده كاتاليزور مثل روز اول خود كار كند.

استخراج فلزات كاتاليزور معيوب

با توجه به اينكه فلزات مورد استفاده در كاتاليزور از جمله فلزات كمياب هستند ، بعد از اينكه عمر كاتاليزور به اتمام برسد خريداران كاتاليزور فرسوده اقدام به خريداري اين قطعات ميكنند و فلزات موجود در اين قطعه را استخراج ميكنند.
افرادي كه اقدام به استخراج فلزات كاتاليزور ميكنند بايد حجم زيادي از كاتاليزورها را در اختيار داشته باشند تا فرايند بازيافت و استخراج فلزات كاتاليزور براي آنها صرفه ي اقتصادي داشته باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: ساخت سردخانه ارزان
[ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۶:۵۵ ] [ سئو ايراني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی